Brother MFC-J430W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Brother MFC-J430W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

1ste Hans 07-01-2014
Geschreven voor: Brother MFC-J430W

Razendsnelle inkjetprinter. Fax werkt Ok. Scannen en kopièren voor thuisgebruik ook goed. Vreemd is de USB-aansluiting, daarvoor moet het scannerbed omhoog tillen en daar de USB-steker plaatsen, vervolgens heb je moeite om het onstoringsblokje op te bergen en het snoer in een gleufje te geleiden tot het snoer rechtachter op de hoek uit het apparaat komt, je bent dan al 25 cem van de lengte van je USB-kabel kwijt.
Apparaat is ook via Wifi aan te sluiten, lekker makkelijk dus.

Cartridges kosten geen drol, vanaf 3,50 bij 123inkt.nl.

Heb je geen fax nodig dan zou ik als een speer kiezen voor zijn broertje zonder fax maar MET DUBBELZIJDIG AFDRUKKEN, zelfde prijs (typenummer ben ik kwijt)

Kortweg, een verrassend snelle compacte printer voor 85,- ex Btw, ca. 102,85 incl BTW. (bij de MAKRO). Vreemd dat Kieskeurig nog geen prijs heeft.

Volgens mij de goedkoopste MFC en zeker per printpagina!